Lördag

Hej alla söta! nu sitter jag här har precis dushat efter matchen det gick skit.. förra gången vi mötte dem vann vi med 10-2 nu förlorade vi.. inge bra ska snart åka och mötta isabelle jippi! sen ikväll blir det fest i sala för en i släkten men det ska bli kul! KOmmer nog inte kunna blogga mer idag lite sorgligt glöm inte gratta Linda som fyller år på måndag jag har vääärldens överaskning till henne ;) och ni glöm inte och ägga henne jag funderar på att kasta semlor men vi får se ;)
Nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mig har ingen j*vla anning.
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

JAG KOMMER DÖDA DEJ OM DU GÖR DET!!!! :@

2009-03-28 @ 17:56:01
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0