shopping!

heej snyggingar! I skolan idag hände inte så mycke roligt förutom att vi hade upspel på vårat drama det gick ganska bra faktist jag glömde inga repliker :) efter skolan åkte jag in och shoppade JIPPI!  jag hittade en ny väska vilket verkligen behövdes eftersom min andra har massa saker spilt på sig dragkedjan var sönder och mycket annat. sen vart det ett par gula tyg skor bara 49 Kr ett riktigt fynd. det vart även ett par svarta snygga stövlar det behövdes också.  Imorgon är det prov träning med råsunda ser faktist inte fram mot det.. men vi får väl se hur det går.

                                                         
                                                            Michelle gillar!
shopping:
kul att få lite nya kläder och andra saker nu när våren håler på att komma!
solglasögon: man får en skön sommarkänsla med ett par snugga solglassögon
roliga människor: vänner som man bara har skit kul med.
                                                           
Michelle dissar

vart har carolina tagit vägen?:
Vart har carolina gynning tagit vägen en rolig person som man saknar!
Mobilräkning:behövs det förklaras?
egoister:folk som bara tänker på sig själva har jobbiga tråkiga och ointressanta


Kommentarer
Postat av: Linda

KomMentera!!!

2009-03-28 @ 11:54:57
URL: http://allagillardif.blogg.se/
Postat av: Taxén

Shiet, seriöst? Carolina Gynning?

Du e konstig

2009-04-06 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0