tisdags tråk

Heej idag är det tisdag.. Hatar tisdagar dagen började med bild nu förstår jag varför jag får såå dåliga betyg på bilden jag sitter ju bara och pratar med folk hela lektionen..inge ra måste skärpa till mig. Alice behövde inte gå på matten lyckobarnet skulle till tandläkaren jag fick ju verkligen lust att följa med men.. jag behöcde gå på matten :(
behöver jag berätta att jag skämmde ut mig totalt idag igen? men vill mn ha roligt måste man kansek skäma ut sig ibland? jag är verkligen FAIL och lyckas aldrig med nåt.. Nu sitter jag och äter salta kex och saft en av de maträtterna jag lever på för att få n platt mage till sommaren. Ska plugga kemi nu..sämst men det behöves..Ska nog gå och klippa mig sen det är nåt som verkligen BEHÖVES ser ingenting...
                                             
så här ser jag ut med min hemska lugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0