fredag

heej dagen har vart ganska tråkig..ade orientering det gick bra och fick reda på att jag höjde mig till VG i slut betyg i GYmpa från typ G- så det är ju bra :)  Men idag kommer jag ha en liten blogg special och kommer göra många roliga inlägg eftersom jag ska vara hemme och packa ikvälll ;)
1 day left!
januaribarn: tröga, tråkiga men söta.
februaribarn: söta, trevliga men jobbiga
marsbarn: otrevliga, tjuriga men snygga.
aprilbarn: pucko hela högen, men underbara
majbarn: snygga, gulliga men riktigt osmarta.
junibarn: heartbreakers, dissare men trevliga.
julibarn: snälla, glada men blir lätt sårade.
augustibarn; snälla , söta men förstör för andra!
septemberbarn: smarta, coola men sårar lätt.
oktoberbarn: musikaliska, snygga men tråkiga.
novemberbarn: bra vän, underbara men sårar ändå.
decemberbarn: glada, söta men tröga

tog den från lindas blogg ;) jag är inte osmart :O<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är inte otrevlig och tjurig bara snygg :):O

2009-05-15 @ 21:08:22
URL: http://allagillardif.blogg.se/
Postat av: ichelle

tog den från din blogg :) stämmer med gullig och snygg på mig XD<3

2009-05-15 @ 21:48:27
URL: http://mitzelle.blogg.se/
Postat av: linnea

Pucko??!!! Underbar stämmer men...

2009-05-16 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0