Just because

Japp min lördag var sjukt mysig drog till aik matchen.. hade det trevlig.Fanny var också med så det var lite kul. sen drog vi hem till Lollo och jag skulle självklart försöka klättra i trädet..men det gick ju skit.detgick bättre för lollo och fanny. sen drog vi ner till pizzerian köpte varsin pizza och yrde en film. Tittade på robinson.kvällen slutade emd att titta på "House" och skratta åt dåliga skämt (tycker jag). sen gick jag upp imorse och drog på gudstjänst så nu är jag klar med dom :) 6 dagar kvar till berlin!
                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer fan äga hela stället :) <33

2009-05-10 @ 20:03:21
URL: http://allagillardif.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vilken skön bild xD

2009-05-11 @ 16:46:57
Postat av: Linda

Of course är den skön när jag har nått med den att göra :) <333

2009-05-11 @ 17:35:24
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0