Linda här...

Hej allihoppa. jag har fått i uppdra att skriva några inlägg åt Michelle medan hon är borta. Jag ser det inte som en plåga utan en möjlighet att få skriva vad jag vill och verkligen skämma ut lilla Michelle. :) Men så taskig är jag inte så det blir en del svar på några frågor om henne från perspektiv. Några har skrivit frågor till mig som jag tänker svara på...

Varför skrattar Michelle som hon gör? :O

Jag vet inte riktigt, hon föddes med ett leende på läpparna. Hon skrattar lite som en gris, men det låter så roligt så man själv börjar skratta så där har du ett plus Michelle.  Någon annan en jag som tycker om hennes skratt? ;)

Är Michelle en wannabe fjortis? :O

Nej, nej och åter nej. Hon är sin egen person med en egen personlighet, så ni som håller på att säga det, skaffa er ett liv!!! Titta på vad ni själva är innan ni kritiserar någon annan.

TACK FÖR MINA ORD!!!!1

pUSS<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0