Michelle loves to party

hej allihopa jag har fest nu det är kul :) fast vi är liiiiiite trötta efter natt tåget.vi har  gått runt i sumpan och VERKLIGEN skämt ut oss...vi blev kallade mycket fult.... men det behöver vi inte gå in på ;)
Michelle är verkligen en förebild :) (Sophie)
Gratis Michelle!! Du är verkligen billig ;) (Linnea) 
Michelle älskar att ragga på gubbar i taxibilar <; (Alice)
Jag blir agressiv när jag får pms :O :S (sonia)
Jag har en häst i bakfickan. ;) ( vem finns kvar att gissa? Jo wedin såklart)

Linnea, Michelle, Linda (wedin), sonia, alice och sophie dansar lite cp men hästar e söta att kyssa, (michelle)
Jag tycker inte om kåta gubbar :S

Jag har inte någon fin frysyr och jag har inte råd med kläder så därför går jag lite sådär halvnaken runt i Sundbyberg, Sugen på att se mig, kom förbi. Ni vet vad jag bor (fjortisdunk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0