svar på tal :)

                                          
Hej alla söta läsare nu har jag fått många 50/50 frågaor tänkte svara på do nu ;)

Godis eller glass? jag äääälskar glass :)
få bästa vänner /många kompisar? få bästa vänner..jag vet att det är mycket mer värt
House/techno eller hiphop rn´b? beror på när och var och hur jag mår och vilken låt ;)
stringeller hotpants? hotpants sitter snyggare på mig men jag vte nog inte riktigtt
vodka eller cider? hmm... beror på vad man är sugen på.. oftas v
stan eller ladet?  Jag äälskar stan och vissta kan landet vara mysigt i bland men stan
plattan eller kungsträdgården? haha.. jag sitter ju inte och hänger vid plattan haha jag vet inte ;)
svenska eller engelska? jag går ju i en engelsk skola men svenska
myskväll eller partykväll? Både och det får gärna vara lite blandat
donken eller kingen? hahah taco bar mest men så vet inte ;=
rosa eller blått? ROSA
paow eller dessies blogg? jag följer ingen av dom har väl läst nåt inlägg..bryr mig inte riktigt om folk jag inte känners bloggar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0