Vem är Michelle?

Vem är jag? hur kan man beskriva michelle? Jag har fått höra mycket..dåligt och mycket bra:
tönt,wannabe,fjortis,emo,världens underbaraste, IQ fiskmås,galen, f*tta,h*ra och så mycket annat..men vad är jag?
Jag tänker inte svara jag är mig själv och jag är unik..visst är det nog det ända sättet. Mebn jag är nog lite töntig,lite wannabe,lite fjortis och lite av det andra också..Men jag är en  fjorton-årig tjej som ser på världen som ett stort paradis. Man måste alltid ta den roligaste vägen man måste våga skäma ut sig..Man måste våga säga att man tycker en person är helt dum i huvudet. Men man måste också hoppas och chansa. Jag ser ju att det finns dåliga saker..och jag försöker nog vara lite försiktig. Seriöst s¨å bryr jag mig om vad folk kallar mig.. jag bryr mig när folk skriker eftr än j*vla f*tta.. men jag inser också att det är väl det som händer om man har en blogg alla kan inte älska mig.. Jag vet att det är fler personer som sitter och viskar om mig än de som vrkligen skulle offra allt för mig.Men jag är nog bara en 14-årig tjejj som är nyfiken och älskar sitt liv!                 


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra skrivet :=) <3

2009-05-11 @ 17:33:17
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0