hiss och diss!

                                          
1.mina kusiner dom jag kan umgås med och dom andra men tönkte på isabelle och alexandra vi är likadana sociala,flummiga och öh mysiga :)
2.egen stil  vet inte hur jag ska säga men när folk vågar testa nya grejer nya matchningar jag gör det för sällan men love people that have there on style!
3.facebook  men menar hallå alla älskar facebook!
                                    
1.den här bilden!  den e jätte ful har haft den i ett år säkert jag ser inte ut sådär längre eller nåt lovar att bytas till nästa hiss och diss!

2.folkt totalt utan egen stil köper exakt vad som står i modetidningar eller kopierar från skyltdockan direkt! matchar inget eget eller nånting så

3.playahead  please just stop it..                                        

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och kikar igenom kommentarer. händer hos dig imorgon då ?

2009-11-05 @ 01:11:06
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0