old pics

                                                old ego pics se mig från en stund av livet
                                                
                                                           
ser drogad ut typ 08 våren?
                                                  
                                                         o7/08 vart ute med laget och sen sovit hos lollo 
                                                             rolig kväll många minnen :)
                                           
                                                jag och lollo 07/08 nåt sånt haha
                                       
                                            vällingby med alice ´minnen det med o8?
                                      
                                 jag 08 tror jag eller 07? min favvo bild på PA förut haha

                      ni får fler old pics nån annan gång puss!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0