torsdag/dagens

hej blogggen! vet att det är dålig uppdatering men pluggar som f*n skit jobbigt... men ni får hålla tummarna för mig imorron! i helgen tänkte jag fixa till designen om jag kan eh? men iaf tänkte köra en "dagens" som jag ofta gjorde förut ska fixa en bild för det också ;)

dagens!!

outfitt:

gul kofta från okänd affär vitt linne från gina leggins hm ;)

smink:vanliga: foundation,ouder,mascara

dagens tråkigaste: so prov imorron måste plugga till det idag :P

dagens rätt: äpple :)

dagens träff: träffa marcus,daniel och raymond

dagens roligaste: mpste vart karl,sebbes och pontus drama när sebbe skulle "simma" och kasta sig upp och dom bar runt honom var såå kul svårt att förklara men skratta som f*n

dagens låt :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0