fredagsmys!!

det är fredag yeeeah! och jag är hemme nu :) man kommer hem springer till datorn och ska blogga :) idag skolan nothing intressting som vanligt ;) men efter skolan drog jag liiite tidigrae till stan där jag mötte wedin,sonia och lollo. ni ser jag bråkar inte med wedin!  vi hade jätte mys shoppa,vandra runt och såklart busa lite ;) no helg utan bus ;) bilder från dagen ;)
   

hoppas ni gillar mina bilder hur går det att inte gilla dom här personerna...omöjligt...om vi bråkar nån gång så är det mitt fel det lovar jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta asså se vad falsk du är bilderna är säkert gammla -.- ni bråkar har bara bestämmt att ni inte ska göra så här för att din blogg ska bli större...

2009-10-09 @ 21:06:49
Postat av: Wedin

Fucking idiot! vad är ditt problem! varför skulle vi bråka och ljuga om det! om du tycker hennes blogg är så dålig sluta läs tönt! orka förstöra michelles liv när du har jävligt mycket annat du måste prioritera på dej själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-09 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0