Poe häääär

Hejsan :]
Michelle, som ni säkert vet höhö, är på sitt landställe och hon har inte tillgång till internet ännu. Hon får det antingen imorgon eller på lördag så då kommer hon blogga:*
Så jag, Sonia (kallas Poe) ska gästblogga *yay :D*

Jaha, eh ja.... först måste jag länka till min blogg såklart!!! *daaaa* www.akvarellcell.blogg.se

Så ja, just nu kollar jag på True blood, det är seriöst bäst. Ni måste också kolla! går på 1:an på onsdagar. Det här avsnittet är från igår som jag spelade in för hade inte tid och kolla då :P.
Ja eeehm, ni får gärna ställa frågor :]
slänger in en bild på mig


Kommentarer
Postat av: Nån random snubbe

Uh råkade hamna här pga för mycket fritid och Facebook. Nonetheless, cool bild!

2009-10-29 @ 22:37:30
URL: http://www.carldelfin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0