svar på tal bitches!

                                       
... om dagen :):
Varför skriver du inte om wedin i din blogg längre??????????? alla tror att ni bråkar men det kanske ni gör också? skulle vilja veta. är hon en nära vän eller bara någon tillfällig? :O

hahahah nej för tvåhundrade gången vi bråkar inte ;) vi smsar nästan varje dag och jag älskar min lilla sötnöt men vi har båda två mycket att göra fulla schema´n typ hinner inte umgås särskilt mycket vilket som är väldigt synd men det är absolut inte bara tillfälligt..vi umgås mindre ja det stämmer och vi var kkanske tajtare förut men innebandyn hallå ;)

anonym om god morgon!:
vad betyder gud för dig? hur viktig är han egentligen? hur skulle du reagera om forskarna kom på en 100% vetenskaplig förklaring till övre medvetande? Et cetera...

gud betyder mycket...men inte allt om jag fick reda på det skulle jag nog inte sluta tro..jag tror jag altid kommer tro tills hela gjorden vänder sig upp och ner..men ifall det skulle hända skulle jag nog reagerat väldigt starkt

nea om dagen :):
Michelle här kommer frågan som jag sa att jag skulle ställa på din blogg:
Har du några tvångstankar och i så fall vad för några?<3
tittar alltid mina mejl och andra bloggar i exakt samma ordning varje dag ;) desutom måste jag gå upp exakt 06.37 eller nåt annat ojämnt nummer..

PUSS!


Kommentarer
Postat av: .

ni bråkar visst det är helt säker på det...

2009-10-05 @ 08:28:32
Postat av: nea

nej det gör dom inte...jag kan vittna på det:P

2009-10-05 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0