bye bye bitches!

jag åker om en timme nu smått bråttom?:P eftersom jag intee packat klart och så måste jag ju förbättra på sminket också ;) men mina måsten att ha med sig är ju såklatr leggins med eftersom det är kalt så tycker jag ett måste att ha med sig e tofflor! det är höst och kallt så tofflor e ett måste och om du som jag har världens coolaste pyjamasbyxor så är det ett måste! men nu måste jag fixa mig ni kanske hinner få en bra låt att lyssna på medans jag e borta.

jag slutar tyvärr ha gästbloggare medans jag e borta :/ för nu vill jag att bloggen ska va till 100% min och jag vill kunna styra vad som skrivs i den. så ni får vänta med ett inlägg tills sönda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0