dagen

har vart en låg smartfylld sak men drama redovisning på engelskan det gick helt ok :P förutom att jag  börja skratta mitt i alice spela blind så himla bra!men fick faktist g+ på engelska förhöret :) och jag ahde inte övat nånting var bered på ett IG men nej nej ;)  sen skulle jag gå på "läxhjälp i no" men det pallade jag inte så nu ska jag nog FÖRSÖKA plugga lite innan jag drar ut ett tag? det frå vi se om jag orkar ha inte sovit ett skit inatt
                                    
                                   men för att ha sovit 5 sek ser jag väl helt okej ut?:)
                           dagens outfitt: rosa heidi klum tröja,kavaj och jeans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0