Hemlis

hahah jag vet inte vad jag ska skriva har funderat på att sluta blogga ett tag men det får mig bara att vilja förtsätta ännu mer och pressa mig själv att göra så att ni får roliga inlägg:P  för min blogg går ju nästan bara opp åt! men jag ska inte börja med i know you love me style ;)  hahha men ni får en hemlis då ;)
                                 
p.s jag ska byta hemlis bild torr jag ;)

men visste ni att jag förut var galen i britney spears? jag har alla hennes skivor och så fort hon spelas på en fest blir jag precis som jag var i femman:P men jag älskar nästan all sorts music med drag i ;) jag tycker btw britenys bästa låtar nånsin är:toxic,piece of me, ops i did it again och crazy ;) och jag var självklart på hennes förra konsert i sverige men inte på den i år ;)
                                        


Kommentarer
Postat av: zaida

ibland blir man så trött på att blogga..

2009-09-07 @ 19:02:18
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: - H*

- haha orka brittan!

2009-09-07 @ 19:03:10
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: jenny

skojja inte jag var också sjukt galen i britney spears för några år sedan!!!! hahah :) <3

2009-09-07 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0