herregud förlåt för gårdagen!

först kom alexandra lite tidigare än tänkt :P så jag fick stressa och han inte göra ett till inlägg:/ gav henne en glass och sate henne vi teven hoppades på att jag skulle kunna blogga då men nej nej:P så fick rita med henne ist ;) men sen drog vi till kista hon ville se nicke nyfiken 2 och såklart man följer med ;) hon skratta nästan hela tiden och då kan inte jag hålla mig :)

sen drog jag till ursvik och mötte upp sonia och wedin (en liten stund) vi pratade små planerade en grej och åt björnbärspaj(middag) och typ myste skulle dra och titta på en som hade en fest men där var det kolsvart och helt tyst så nej :P tog faktist inga bilder igår sorry :)
                                                  
                             ni får en söt bild på sonia och milou ist ;)            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0