hiss och diss

                                
1.klubbfester        jag hatar att erkänna det men det är ju kul :P
2.svenska hollywood fruar nån annan än jag som funderar på att bli hollywood fru nu?
3.sommar plågor  konstigaste hissen ever men det hjälper än att komma ihåg nånting av sommarlovet ;)

                         
nej tack till

1.ljus rosa läppstift skriker bara fjortis tyckte det var snyggt förut men jag kör med ett lite mer mörkrosa ;)

2.otrevliga läsare       det är ju inte svårare än att sluta läsa bloggen?

3.landet det är såå tråkigt gillar inte mitt land :/ kan va kul om lollo är där men det finns ju bara skog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också bli en hollywood fru ;)

2009-09-28 @ 12:09:35
Postat av: Anonym

Kom med ett låttips på http://paulinahs.blogg.se

Bästa låttips ger länkning!

2009-09-28 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0