hiss och diss

                                           

1.innebandy säsongen  den börjar snart och jag längtar verkligen! ny c´klubb ny star u know
2.ben and jerrys  seriöst bästa grejen när amn e sjuk love it!
3.jeans  jag är en typsik jeas människa älskar det! det roliga är att jag hatade ejans tills 4an säkert :P

                              
1.jakt folk som bara jagar för att det är kul vill inte låta som en djurrätts grejj men jag tycker det är fel att jaga för "skjos" skull.
2.spammare såna som bara skickar massa länakar på en kändis blogg..om ni fattar vad jag menar.
3att vara sjuk  nej tack jag vill göra nåt hela tiden visst kul att skippa skolan men det är ju inte kul att vara sjuk!
4.svininfluensan alla blir som galna över det seriöst sååå farligt kan det väl inta va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0