mina älsklingar!

                                
här e många av mina närmaste vänner som jag älskar som f*n.Nea längst till vänster:går på min innebandy och vi har väl "vetat" om varandra i 5 år men vi började inte umgås förrns konfan.hon är en väldigt omtänksam person och envis ;) hon skrattar så hon börjar gråta och e så underbar!!  Linda brevid nea: jag säger oftast wedin för jag känner så många linda ;) vi lärde känna varandra på exakt samma sätt som nea.Hon är en väldigt uttåtriktad person som man verkligen kan lita på.hon är ju djurgårdare (problem).Lollo sittande: men hallå!? bästavän lärde känna henne på dagis..behöver jag säga nåt mer? jag. sonia brevid mig:sonia lärde känna varandragenom linda och nea..eller typ var och titta på en match och kunde inte sluta umgås efter dt.vi har samma sjuka humor och är lika flummiga hihihi.

                                                 
PUSS PÅ ER!!LOVE Us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0