shu bloggen!

jag kom hem för ett tag sen men orkade INTE säta mig och blogga direkt för jag har inte såå jätte mycket och säga om helgen..vi bodde i tierp uppsala typ (?) där hade vi skit kul lekte,var kristna och badade..det vart mycket skratt och mycket..vi gjorde draman som vart muy lyckade mmen berlin crew var inte med:O  förutom jag,nea och wedin såklart ;) eller JL va med också :P men det vart kul och det vart skiit många ego pics så ni får några PUSS!

                                 
                                            nea,wedin,carro i bakrunden ;)                       
                                

                                                        muy sexiiii
                             
                                   jag och nea förlorade hahha vi dansade lite ist :P
                      
           vi driver för er drög arslen som inte fattar det som sitter hemma och har tråkigt och inte kan skratta-.-
                             
               linnea är sminkad hemskt hon skulle till dramat svriges nästa konfermand ;)
                             
                                carro som körde emo på sveriges nästa konfermand hon har inte blått hår ;)
                                
                     MÅNGA bilder njut av det för :) aik vidare i svenska cupen btw :)            
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0