starstruck

jag har aldrig riktigt fattatvad bloggtorka var förrns nu? va f*n ska jag ta och blogga om skolan har blrjat och hur intresserade är ni av mina läxor -.- jag vill absolut inte sluta eller  tappa läsare så det blir jobb med bloggen och skolan! ibörjan hade jag en läsare om dagen det sög..sen vart dt sådär 14 läsare men nu så kan jag ha 100 läsare en dag och andra 20 mitt rekord för er som undrar är ca 300 besökare :) och jag älskar mejl och kommentarer! tar gärna kritik det är faktist kuul att få :P men nu ska ni få se världens bästa bloggare PUSS!'
                                          

Kommentarer
Postat av: - H*

- blogga om det du känner för helt enkelt!

2009-09-02 @ 18:30:50
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0