svar på tal igen ;)

                                          
till du den där med konstiga namnet som gillar att fråga djupa frågor :)

1337 h4x0r om svar på tal bitches!:
Okej mitzelle, vilka delar i bibeln tror du på? har du änns läst den, isåfall villka delar.


jag har inte läst hela bibeln såklart..men exakt vad jag tror och inte tror tycker jag känns lite privat faktist..jag vill gärna hålla lite av det för mig själv..det känns bara bäst så-


och du som kalla mig f*tta o grejer känner du dig hotade kan nu mkt väl gissa vem du är...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-27 @ 10:22:17
Postat av: 1337 h4x0r

Varför tror du på gud? Har du någon bra anledning eller har någon haft något bra bevis för att han finns eller tror du att det finns en gud bara för att folk säger det även fast dom inte har något bevis?

2009-09-27 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0