dagen :D

har vart helt jävla ünderbar för att inte överdriva ;) det började med att jag och alice träffades och åt lunch eller jag åt lunch på cafe 60..sen drog vi till sturegallerian och titta lite fär innan vi gick til stan och titta lite där ;) sen efter det ick vi till tegnerlunden där vi spendera större delen av kvällen med asgarv och jag vet inte vad...sen gick vi till observatorielunden och bara asgarva där..innan vi åkte till bandhagen :) så vi var nog på alla ställen det är möjligt att vara på på en dag men sjukt kul :D
                                            
                                      random place men sjukt kul :P
                                
                         dagens outfit..jacka naturkompaniet jeans cheap monday..
                                hatten är beyond retro och den fota jag där men vill ha en röd hatt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0