gomoron :)

åh jag vill ut såå jäkla fint väder man blir ju super duper glad av det :D okej lät som 40 år nu men who cares?
idag ska jag nu först äta frukos sen blir det antagligen träffa alice innan lollo kommer hit och vi åker på tränningen :) igår natt var den absolut konstigaste natten på läänge allt var sjukt jag sov 4 timmar inatt vilket ändå är ganska mycket för mig att sova på ett lov :P gick och la mig halv 5 ?vad jag gjorde typ prata i telefon satt på balkongen ja en massa :P

nu måste jag dra och föresten det där bauer testet ¨som dom gör reklam för på mtv testade det jag ska äsa konditori linjen eller vad den heter hahha dom känner såå inte mig XD'
                                             
                  bild från min och lindas promenad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0