hi guys!

vårt slutspel gick åt helvete eller vi förlorade med 6-0 mot typ sveriges bästa lag kanske inte är helt åt helvete...men mitt temperament under innebandy matcher är INGET att leka med det lovar jag er...tur att jag nu har lungnat ner mig..ska nu luncha med mamma mycket mysigt innan jag ska träffa lollo antagligen? har pluggat lite nu känner mig stolt men ska plugga lite till ;)
                                               
                                juste hitta den här igår ;) är helt galen i the simpsons the visste ni antagligen inte love it!

Kommentarer
Postat av: Kathleen6685

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-06-07 @ 10:25:56
URL: http://kathleen6685.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0