jag fyller snart år :D

              jag fyller faktist år om lite mer en månad 23 maj :D
                sitter och funderar hur vi ska fira det :) och vilka som ska få komma ;)
* grillning med massa folk?
*middag för de närmaste?
*riktigt j/vla stor fest hemma?
*maskerad?
*liten fest bara för närmaste?
*åka någonsstans med vännerna och fira?

svårt jag älskar födelsedagar särskilt min ;) och har ända sen jag vart liten som en linjal firat min födelsedag men fester eller middagar dock helt annurlunda ;)

från dagis till 5an var det nästan alltid kalas med lollo och en tjej som hete evelina..vi fyllde år bara några dagar efter varandra ;)se hade vi nog bowlingkalas där nånstans också hahah :P
 
6an= var det middag för några med frisyr tävling'
7an= maskerad :) 
8an = fjortis middag för tjejerna sista dagen som 14 u know ;) 
                     




maskeraden 77an jag och lollo :) 
       

Kommentarer
Postat av: Alice

wohoo! :P

2010-04-18 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0