Michelle är på landet...

....och sitter säkert och spelar super mario och låtsas att ha kul.. MEN INNERST INNE LIDER HON EFTERSOM ATT HON INTE HAR INTERNET! stackars lilla flicka.
Men jaja jag ska iaf gästblogga, ngt inlägg eller såå. Och ja det är jag kära Poe;)

Hmmm igår kväll var jag först och spelade basket med my homiiees och frös arslet av mig.. sen drog vi till garaget och repade lite, eller jag låg i soffan och dog liteee.
Sen så drog jag till linda och somnade direkt, hehheee kuuul.
Näe men imorse när jag vaknade såg jag tyvär ut som ett mobboffer så jag gick hem, duchade, fixade och kollade på true blood.

Så nu ska jag käka lite tårta bara för att... sen ska jag dra till IO yaaayyy, nattgibba. Ska dra med mig neeten också haha.

feeeeet lääänk till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0