söndag eller måndag?

är det söndag eller måndag idag? är helt inne i min egna värld just nu haha XD aik matchen gick åt helvete det var nära och bli slagsmål mellan mig och lollo och nej hela matchen gick skit :( och nej jag och lollo bråkar inte..tänkte lägga ut lite bilder från landet :D så här har mitt lov sett ut hittils ;)
                                             
                                      utan smink asgarvande påväg till skidbacken riktigt hett ;)
                                                  
                                   och våra otroligt heta outifits i skidbacken ;)

ser FÖR hemsk ut på de andra bilderna och några bilder försvann score -.-       

Kommentarer
Postat av: Jespermaria

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-06-17 @ 13:01:13
URL: http://jespermaria.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0