resa bort..

jag vill bort från stockholm igen! älskar denna stad verkligen! jag är notg liite av en dryg stockholmare på det sättet jag äslakr stockholm och står för det det är sveriges finaste stad ( av dom jag vart i) men ibland vill jag bara bort!¨
                        

hit ska jag den 24? september!                                 
det ska bli skit kul ska antagligen dit med
isabelle om hon ska med också  :P

hit ska jag antagligen 23 oktober för reunion party och möta alla från språkresan!! det är inte helt klart att jag åker än men vill verkligen!! skulle mycket hellre möta alla i torquay igen men va fan! bara jag får möta alla underbara personer!

sen ska jag hit också :D men det är ett tag lvar :/ sådär 7 månader eller nåt

Kommentarer
Postat av: emmy signal

jaa!!! du måste komma hit<333

2010-08-25 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0