årsume 1!

  • del 1 då ASKALAS VA?

    januari!
    den nya året firades på landet med lollo fult med asgarv och ja hahah XD hade en personlig trännare typ hela januari..dock klarade jag mig själv ganska fort ;) vart insnöad i stan kunde inte åka till innebandytränningarna :/  mkt plugg och välja gymnasium. på helgerna var jag massa på bio,massa galna sleep overs..gamla stans gränder på fredagskvällar med mysiga fikan var super vanligt!  men anars fruktansvärt mkt plugg..

    en av mina favorit låtar i januari! och så bilder :

    jag och alice på hemgång efter bio en kväll!

    spexade till det lite i januari! fejk sår på hela halsen som jag och nea hade slutade med att det såg ut som ett gigantiskt sugmärke..

    februari!
    månaden började med skidresa stört kul verkligen! årets första aik match ;) förr säsongen med kattis och lollo ;)  köpte min lattevisp hhahaha kärlek! kvällar med bästavännerna lollo och ballis prioriterades högt! det var även många galna kvällar med wedin. alla hjärtanss dag var misslyckat som faen heartbroken girl...sonia och  michelle hänge på avenyn! sen åkte jag till landet igen!

 
en av månades mest spelade låtar ;)
och så bilderna!

skidresan till romme!

såhär såg jag ut i februari!

det var dom första 2 månaderna! woohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0