årsume del 2!

nu blir det en del årsumer med det får ni räkna med ! 2010 det har hänt så jävla mkt! stört år verkligen! om ni vill veta mer är det bara att titta i arkivet ;) men ni kommer få alla månader 2 i taget! ;) nu blire mars och apil imorron har jag nog hela sommaren och hösten och sen blir det nog sen höster och vinter efter nyår ;) ni kommer såklart få lite normala inlägg i mellan ;)

mars!
det var massor med pluggande i mars,nationella m.m vilket inte låg så bra till eftersomjag var väldigt skoltrött hemskt verkligen..helgerna orkade jag inget mer en galna sleep overs smugla in mat på biografer, staden var mitt hem även i mars trillandes i rulltrappor asgarvande på perronger och många sneblickar. linda fyllde år vi firade henne med en riktigt rejäl fika på 60 med massa med mysigt folk! sonia piercade sig!


videoinlägg från mars jag skäms! jätte mkt! men man förändrats och för'ndringar e kul och se ,)

såhär såg jag ut i mars!
april.
i början skidor i massor! det gick senare över till en period med promenader på djurgården och östermalm,aik hamna i elitserien! han med fler utekvällar..lacka loss på att folk trodde jag och linda bråkade..köpte mina efterlängtatde convers! juste på 1 april lurade jag alla att jag var blond dock trodde ingen på mig jag har alltid varit "brunetten" nu är jag blond höhö

jag och lovisa i april! ;)

drogen stero love hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0