stressad tjej!

jag vet jag har verkligen fullt upp denna vecka och nästa vecka sen är det jullov!  har så himla mkt har,svenska,samhälle,geografi,engelska,idrott,drama och sist men inte minst no prov..har ju turen att det är väldigt utsprit över dessa 2 veckor som e kvar..men va fan jag håler på att dö av stress! var hos doktorn idag gick mkt bra! väldigt nöjd med resultatet ;) jajanu måste jag plugga! geografi klar snart!
                         
här är förresten från vårt exprement igår man var tvungen att fota ;) gjorde det med ebba och angelina men mitt namn står såklart störst för jag var bäst..
                       
jag och ebba skulle se smart ut lyckas vi? haahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0