Taxen gästbloggar :D

Heej sötisar, Taxen här!
Michelle duschar, så jag gästbloggar åt henne sålänge ;) Som ni säkert vet var vi på fest igår, helt sjuuuukt kul :D
Mycket snygga killar också, me like ;) Blev lite fyllebråk och så, men annars var det bara nice folk där, vi snackade med typ jättemånga :P Det hände lite saker som ni inte får veta också, haha man kan ju inte skriva ut allt på internet ;)
Efter festen drog vi hem till Michelle och åt nattmat, nutella kl halv 4 på morgonen is the shiiiit (y)
Sen sov jag här, mycket mysigt ^^ Nu ska jag börja sminka mig så jag blir klar ungefär samtidigt som Michelle :) Jag är fett långsam på att sminka mig så det tar ungefär lika lång tid för mig att sminka mig som det gör för henne att både duscha och sminka sig xD

Ni får en fin bild på oss två också, fast den är väääldigt gammal :P
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0