jag älskar er..

    var i stan med lollo,alice och lite senare kom sonia, vi gick och satte oss på ett ganska omysigt fik men hade mysigt där alla tog samma sak och vi sat och skrattade åt saker XD haha men annars var det lite shopping ;) men det är saker som jag inte vill att alla ska se ;) det var liiite läskigt när vi skulle åka hem för lollo vart typ jag vet inte vad jag ska kalla det men jag vart rädd sonia skratta :P
                                       
                                                         en annan del av köping :P
                                       
                                        alla tog samma onyttiga sak hahh var INTE kaffe sugen :O
                                 
                                                   söta poe och balowski :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0