live från dalarna!

nu funkar internet wooho :) imorron åker jag hem igen och då komer bloggningen bli som vanligt men tänkte skriva ett inlägg nu..igår kväll pratade jag låånga telefon samtal,smsade och åt för mycket godis..men iaf idag har jag vart ute i 2 meter snö försökt och gå,drunknade istället.och myst framför öpna spisen med en stor kopp kaffe.nu måste jag erkänna att landet är fruktansvärt mysigt,snart kommer lollo också det blir ännu bättre..men jag känner mig furktansvärt avslappnad och jag har riktigt mysigt! men vill gärna åka hem ändå haha..

jag ser förjävlig ut har inget smink..även fast jag alltid brukar sminka mig på landet så ni får inga bider :/ glömde kamera sladden :(
                               
                                                bild från landet i sommras ni får den ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0