match ladda tagga ;)

jag har inte kommit över..natten jag vile ju åh damp..

men nu till dagen! mamma fyller grattis mamma :) idag ska jag spela match mot marieberg :) sen blir det  "fest" för mamma..så ser dagens planer ut för mig alltså.  sen blir det nog liite pluggande och så eftersom jag är så duktig :( men nu ska jag börja fixa mig ;)
                                              

har inge bilder på dn här datan :/ och jag vet inte hur man sätter  på webben :/

desutom vill jag att alla ska uppskatta sina äkta vänner det är svårt att hitta..så jag vill tacka mina äkta vänner sånna som aldrig sviker utan alltid är änglar :)

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Har satt igång Veckans blogg nu som många har frågat efter så nu hoppas jag att du är en av dem som anmäler sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0