hiss och diss!

                                
jag måste andvända den här bilden nu hihi för  min andra vet ju ni hur den ser ut..ska fixa en ny tills nästa vecka det är ju bara och ta en bild jag vet XD men nu ser jag hems ut :P

1.  min andra blogg:O
hihi visste ni om det? att jag driver en till blogg dock inte själv utan med secret persons den är mer personlig dock dålig uppdatering och ingen design men måste hissa den :)

2.myspys har inte mått så bra i helgen så har mest haft mys och det behöver jag verkligen! desutom vem gillar inte att ligga och mysa med någon?

3.att dom pratar svenska i titanic :) tycker det är kul :)

                             

1.jag är lat och just nu bryr mig inte om bloggen enkelt sagt jag har vart usel på att blogga i helgen och skulle fixa massa...

2. bittrefittor kommer inte på ett snällare sätt att säga det :) såna som e sura hela tiden och jobbiga klagar på allt..

3. fjortisar som ljuger om ´vad dom gör på helger och så...nej..va fan seriöst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0