do you love scones or do you love me?

    hola guapas! dagen har spenderats men fejjan och på loppis med mamma :) hon tyckte att vi skulle dra på loppis och eftersom jag inte bangar på nåt ;) så säger jag ja..det börjar med att man går runt och leker intresserad av sakerna men sen orkar man inte det längre höhö så michelle går och köper en magnum gold som e  min favorit :P och sätter sig..det går förbi ett gång ludvika ungdomar  och frågar om jag är från sthlm jag svarar ja..et skulle jag inte gjort dom trampar rakt på min fot jätte hårt och fnyser och går därifrån?!?! snälla har människorna inget liv...jag säger högt att det var det töntigaste jag sätt då spottar ena tjejen men missar...omg har folk inget liv? jag skiter i loppisen blir så jävla sur så sätter mig i bilen..åker hem och bakar scones så har min dag sätt ut :) michelle<3scones )
                                             
                    en ruulig kväll i mitt älskade sthlm!           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0