give me freedom,give me fire

  det tar fett lååång tid att ladda upp bilder på fb jag har tråkigt ni får en lista hehe :) 
                SENASTE:
Dryck
: oboy :)
Telefonsamtalet: Lollo
SMS: sofie m från torquay :)
Sång du lyssnade på: wavin flag
Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger
: vad räknas dejta som? jag tycker inte det
Har någon varit otrogen mot dig: Näjj
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: Jupp
Varit deprimerad:  mhm
Varit så trött att du somnat sittandes: jag har somnat stående ;) så ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: rosa :)
färg 2: blå
färg 3: svart..

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: MASSA VÄNNER FÖR LIVET! TORQUAY!
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så att du har börjat gråta: hahahhaaha många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja torquay människorna
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja har insett att man inte kan lita på alla så typ.
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja mycket skit snack finns det..
Kysst en kompis: jupp :)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat
: 99%
Hur många barn vill du ha: just nu inga men i framtiden 1 eller 2 :)
Har du några husdjur: PRIPPE!
Vill du ändra ditt namn:neee
Vad gjorde du under din förra födelsedag: i år var det grill mys,förra året fjortis fest..
Vilken tid vaknade du idag: Halv elva :)
Vad gjorde du igår runt midnatt: chatta med emelie? :P
Någonting som du längtar till: tillbacka till torquay och taize :)
Senaste gången du träffade din pappa: 10 min sen :P
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skulle vilja gå på ett annat gymnasium men det kan det bli jag vet ju inte :P
Vad lyssnar du på just nu: can`t slow down-john nånting :P
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jöpp :)
Vad gör dig irriterad just nu: min mibil cpar -.-
Vad är ditt namn: michelle
Singel/upptagen: Singel :P
Stjärntecken: tvilling
Kille eller tjej: svår fråga hahahah tjej :)
Grundskola: engelska i bromma :)
Gymnasie: öh? sam-gymnasiet/thorildsplan/värmdö/mikael elias typ :P
Högskola: -
Hårfärg:
Brunett så het :)
Långt eller kort: ganska kort :P
Längd: 163 cm :P
Vad gillar du gällande dig själv: min humor :P
Piercings: öronen :)
tatueringar: snart så :)
Höger eller vänster: Är höger hänt

DIN FÖRSTA:
Operation:
födelsemärket :P
Piercing: Öronen
Tatuering: -
Bästa vän: lollo eller marcus :)
Sporten du spelade: fridrott :P eller dans
Husdjur: sture :P underlat :P
Vaccination du minns: fästing typ :P
Konsert: markoolio i globen :P
Förälskelse: typ marcus på dagis hahah men det kanske man inte kan kalla förälskelse? XD
Alkohol du drack: Vin o vodka :P

JUST NU:
Äter du
: kakor (a)
Dricker du: saft
Är du på väg att: Spy är proppmätt
Lyssnar du på: sommaritder :)
Väntar du på: mamma :P

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: tror det :)
Vill du gifta dig: jupp :)
Karriär i åtanke: jag ska jobba inom resebranchen typ :P

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Ögon och läppar hahha viktigt båda men ögon måste jag nog säga :P
Kramar eller pussar: pussar :)
Kortare eller längre: ungefär samma som mig annars längre :P
Romantisk eller spontan: spontan är super viktigt men gärna lite romantisk också :)
Snygg mage eller snygga armar: MAGE
Tatueringar eller piercingar:piercingar i öronen kan va snygt.tatueringar e ap snyggt men inte för mycket
Känslig eller inte: njaa
Ragg eller förhållande: båda hehe :P men helst förhållande fast det skiter sig ofta..svår fråga!
Bråkstake eller tveksam: lite bråkstake :P

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling:
ja
Tappat glasögon eller linser: en kompis glasögon har jag tappat dom gick sönder förlåt (a)
Haft sex på första dejten: nöpp
Krossat någons hjärta: halvt
Har du blivit arresterad: nää
Dissat någon: Japp
Gillat din killkompis: nee elller halvt

TROR DU PÅ:
Dig själv:
Nej
Mirakel: det finns
Kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte
Himlen: ja :P
Tomten: såklart!! haha
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: jag vet inte

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång
: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: njaa med rätt person
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina vänner!
Vad vet inte så många om dig?: det ska dom inte veta heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0