hellre skita i julen än hjula i skiten

hola guapas! hur ni må? jag må bra! förutom att min kamerasladd e borta och jag fota en massa idag! fatta ni hur suur jag blev? arg michelle! men idag överaskade mina föräldrar mig vi skulle tydligen på "utflykt" eftersom jag inte är en bangare så följer jag med! vi åkte till ett ställe som heter "säterdalen" vandrade runt i naturreservatet och tog en fika det var mysigt kan jag enkelt säga :) sen åkte vi på vår egna älgsafari tyvärr såg jag inga älgar :/ det var lite sorgligt men iaf :) jag skulle just nu vilja befinna mig på elmstanatta med alice det hade varit jätte kul! jag vill inte sitta i den här stugan längre!! som sagt linnea räddar mig i nöden! juste jag klappade en get idag! det var fett coolt! har ju en bild på det :7 faan också ska leta upp sladden
                                        
                                   ska man ha denna bild som profil bild hm....
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0