Michelle tipsar om bloggar!!


     

stina om livet som inte rullar på:
tips på bloggar? :)

självklart här är några bra bloggar!

       
 
www.lydiamansson.blogg.se ;)             www.radkte.blogg.se :)


 
                        

www.akvarellcell.blogg.se poes ;)

 och några kändis bloggar jag läser som du kanske har missat ;)

www.lisaplace.devote.se  jag tycker den e skit bra :)
 http://blogg.veckorevyn.com/saramontazami maria montazamis dotter jag gillar den verkligen :)

kommer tipsa ibland om bra bloggar eftersom jag läser många bloggar inte följer nån dagligen men läser många när jag har tid så håll utkik ;)
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0