saad

dom håller på att fixa grejer med mitt internet..så det kan "ta slut" nångång mellan ikväll och söndag..så det betyder att jag inte kommer kunna blogga på ett tag när det tar slut..men vad gör det har ändå inget intressant att skriva här uppe ;)  men bara så ni vet :) på måndag 19.40 kommer min äskling nea hit!! det ska bli stört kul :)  annars så händer det nog inte så mycket ska typ shoppa och lite så ;) förresten så har subway öpppnat här uppe!! naaajs betyder subway kakor höhö TORQUAY MINNEN! pussinusi på er! 
                                               
                                         hitta en gammal bild XD den åt jag och poe förut XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0