stekigt värre :P

ligger och steker på gräsmattan ihop om att bli lite brun men tycks bara li blekare har  vart och badat och gått en promenad coh pratat i lur med linda så har dagen sätt ut..snart kommer vi få ett nytt kylskåp eller jag vete fan så du kan inte jag sitta mitt på gräsmattan längre höhö.. ikväll drar jag till sthlm för att titta på fotboll tror inte jag hinner röjja nånting än ;) men matchen ska bli skit kul..även fast det blir ett riktigt svårt lag :S men det är väl bara ladda upp med halstabletter :)
                                                          
                                 cool jag e :P juste gjorde en ansiktsmask igår det var najs :)

Kommentarer
Postat av: L I N N

Hej kikar in på din blogg ^^

jätte fin !

Allt bra med dig ? :)

2010-07-28 @ 15:26:53
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0