dagen :)

hola guys! dagen har spenderats med kära linda, vi åt lunch (pommes) väldigt glamoröst hemma hos mig sen drog vi in till stan med daniel där vi hamna på donken och sedan vamdrade vi runt i stan innan jag var tvungen att dra :P fick ett ragg XD haahah hemskt..idag också :P nån random kom fram till mig och linda pratade engelska och frågade lite grejer jag säger bara nej tack ;)  annars har jag väl dansat riktigt snyggt på donken och tagit många snyga foton :)  juste möte sonia och sa hej till henne också :D
                                    
                                           linda :)
                                    
                                     c00la daniel :)
                                        

jag e en riktig stort mupp
                             
                                

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg du har :)

2010-06-21 @ 21:27:03
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0