ja ni ;)

gårdagen var sjukt kul..spenderades med bästa vänner först shoppade vi i kista jag kan vissa senare vad jag köpte om ni vill se :) sen så drog vi hem till mig och hade trevligt sen drog vi ut..sen åt vi donken..sen knäckte jag min axel när jag dansa. hahah hatar när folk bloggar så! men jag hade kul :) ja sen däcka jag i soffan kl.halv tre så såg min kväll ut :) inte så bra beskrivet men det vart shopping och en rolig kväll med mina bästa vänner alice och lollo.
                                             
                                                          lollo var till slau ett tag :)
                                          
                                                 i kista haha :P

bilder från kvällen e inte kul dom e fula :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0