ja ni :)

igår kväll drog alice och jag ut..vi hade en riktigt j*vla kul kväll faktist tyckte jag :) tänker inte berätta för mkt men vi åt bland annat middag på seven eleven vääldigt glamoröst XD idag har jag jag och alice haft det mysigt värre i staden vi har åkt djurgårdsbåt, ätit glass på ben and jerrys cafeet och bara gått runt och vart döda typ men kul det med :) sen drog jag till lollo som skulle på bal hon var sååå j*vla snygg det var kattis och vendelah med ;) sen ja drog jag till min kära kusin vitamin och vi hade en trevlig kväll med en massa pratande :)
                                          
                         hade inga bilder från idag såå tog en random bild från birka XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0