jag åker imorron :)

nu är det s¨att jag och alice bestämmt en ganska spontan resa helt seriöst! vi har pratat om den här resan ett tag men i fredags kom vi på att imorron drar vi till norrtälje där vi ska bo i en liten mysig stuga...kan inte riktigt förklara men det kommer bli så j*vla kul :D vi tror vi stannar 4 dagar men det beror på vädret,hur länge vi orkar och så ;) men det här e helt spontant så det ska bli skit kul vi ska ha det galet och ja.. jag kommer inte hinna säga hej då till isabelle så har det bäst i paris!!  kommer väl blogga imorron också :D vet inte hur det är med internet där och jag kan inte ha en gästbloggare för att det hänt grejer med bloggen...not good.
                                                
                                               
                                       förra året vid norrtälje :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0